vrijdag 11 juni 2010
Voor het blog gezet
Toegegeven, het heeft niet de hoogste prioriteit, het WELCOMM blog. Maar ik zie nu dat het bijna een jaar geleden is dat wij voor het laatst iets hebben gepubliceerd. Jammer, gemiste kans. Want er gebeurt nogal wat in zo'n reclameleven. Zeker in een tijd als deze, waar schraalhans keukenmeester is. Er ontvalt je een klant, er komt weer een klant bij. Je bedenkt iets waarvan je zelf zegt: wauw! Waarop de klant zegt: 'mag het logo groter'. Nee, dat is flauw. Dat soort klanten hebben wij eigenlijk niet bij WELCOMM. Dat is ook niet zo vreemd, mensen kiezen voor Welcomm omdat wij altijd gaan voor het meest originele idee. Daar betalen onze opdrachtgevers ook extra voor. Zodat ze kunnen bezuinigen op de plaatsingskosten, snapt u wel. Niet? Nou, simpel: onze ideeën zijn zo opvallend, dat ze helemaal niet in een grote advertentie geplaatst hoeven te worden. Dat kan dan best kleiner. En die millimeters van een krant zijn nou precies de financiële pijnpunten van een advertentie. Zo kun je bezuinigen door te investeren. Zelfs in de reclame.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten